Alla inlägg den 21 januari 2017

Av silentium - 21 januari 2017 12:03

Våldtäkt kan ske inom relationer, bakom stängda dörrar, i offentligheten och ja... överallt. Det finns ingen "bild" över hur en typisk våldtäkt ser ut och det är inte alltid en främmande man som hoppar ut framför en buske. Men det är, vad man tror enligt anmäld statistik 8% av alla fall av våldtäkt som blir våldtagen av just den där främmande mannen. Och jag är en av dom.

Han la sin arm på min hals, drog ner byxorna och slog isär mina ben och när han väl fick in den så gjorde jag inget motstånd utan försökte vända situationen genom att vara lugn. Jag hamnade i chocktillstånd och bara låg där, som att jag vore död. Hans starka arm pressade så hårt om min hals, jag fick knappt luft. Hade jag kämpat emot hade han nog tryckt hårdare. Jag låg där och kände mig död. Jag lät han fortsätta, ville bara att han skulle bli klar.

Sen var han bara borta, färdig med mig. Och där låg jag, nyligen våldtagen av en främmande man och kunde inte röra en muskel. Jag vet inte hur länge jag låg kvar där men det kändes som en evighet. Det handlade nog bara om några minuter.

Jag anmälde aldrig, han går runt på gatorna i det fria medan jag för alltid är fast i de spår han lämnade kvar i min själ.

Presentation


I rispan av min vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av min stolthet ska jag resa mig och gå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards