Alla inlägg den 26 januari 2017

Av silentium - 26 januari 2017 11:10

Jag drömmer så konstiga drömmar, både obehagliga, läskiga och allmänt konstiga. Vet inte om det är höjningen av saroten som är boven i dramat eller om det bara är en sån period. Att vakna kallsvettig och förvirrad vid fyra tiden på morgonen är i längden lite väl påfrestande. Skulle ha tagit upp det med min läkare igår men jag hade missuppfattat tiden och trodde jag skulle vara där 11.00 men tjugo över tio så ringer hon och frågar oroligt vart jag är. Så dumt, ett dumt och slarvigt misstag. Får ta det med henne nästa vecka istället.

Ibland känner jag mig som en försökskanin när det gäller mediciner, tror jag har provat de flesta snart. Det tär på kroppen och psyket att sätta in och sätta ut mediciner. Allt sker kemiskt på något sätt. Någon gång skulle jag bara vilja ha en medicin som hjälper, som jag kan stå på en längre tid och kanske bli lite stabil. Känns som en önskedröm just nu. Kommer det någonsin vända?

Presentation


I rispan av min vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av min stolthet ska jag resa mig och gå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards