Alla inlägg den 27 januari 2017

Av silentium - 27 januari 2017 20:04

Jag tar 16 tabletter till kvällen, 16! Det är sjukt mycket, speciellt med tanke på att jag även har medicin på dagen. Men dessa 16 tabletter ska hjälpa mig från oro och ångest, panik och sömnlöshet......de gör dom inte. Jag har klumpen i magen och gråten i halsen. Jag har haft ångest och jag har självskadat igen, som så många gånger förr. Jag vill bli av med monstret, jag vill slippa göra mig själv illa, jag vill känna viljan att leva, jag vill orka leva.
Just nu vill jag bara bort, bort från mediciner, bort från hormoner, bort från smärtan, bort från denna jävla kroniska sjukdoms helvete, bort från mig själv. Känner mig ensam men ändå förföljd. Okänt nummer lyser på mobilens display om och om igen, jag tror jag blir tokig snart. Jag vill kasta mobilen från bron, ner i vattnet, låta den sjunka mot botten. Helst av allt skulle den även dra med mig ner. Jag klarar inte av livet längre, vem kan förstå det? Vem kan hjälpa?

Presentation


I rispan av min vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av min stolthet ska jag resa mig och gå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards