Alla inlägg den 9 maj 2017

Av silentium - 9 maj 2017 11:49

Mitt mående och beteende påverkar mina nära mer än jag kunnat föreställa mig. Jag gör felaktiga val, ja rent dumma val som drabbar dom som betyder mest för mig. Det är bara så svårt att veta hur jag ska hantera allt som rör sig inuti mig. Ska jag hålla det inom mig? Ska jag berätta öppet? Ska jag skriva eller inte? Allt jag vet är att jag sårat och kanske oroat den person som står mig allra närmats. Utan henne är mitt liv meningslöst, jag klarar mig inte utan henne och jag skulle gå över lik för henne. Jag ska börja på två olika behandlingar, vet bara inte än vilken som kommer starta först. Men jag hoppas att dessa två kan hjälpa mig att lära mig hantera mina tankar och känslor. Kanske kommer jag kunna prata om mina känslor lättare, jag hoppas att jag får lära mig det i alla fall. För såhär kan det inte fortsätta.
I love you to the moon and back, du vet vem du är.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I rispan av min vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av min stolthet ska jag resa mig och gå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards