Alla inlägg den 8 april 2017

Av silentium - 8 april 2017 21:46

Har inte skrivit på några dagar, jag har mått för dåligt. Har inte orkat att skriva ner mina tankar och känslor. Det har varit så många motgångar och det blir bara värre och värre. Har återigen blivit illa behandlad av vården och det gör så fruktansvärt ont. Man är så beroende av dessa läkare och när man blir kränkt och förnedrad har man inget annat val än att prata med dom igen. Allt man vill är egentligen att be dom dra åt hel*ete och aldrig mer se dom. Men det funkar inte så tyvärr.
Mitt självskadebeteende har verkligen accelererat senaste dagarna. Ångesten har sitt fasta grepp.
På måndag är det möte med två läkare och min psykolog, har sån ångest över det. Rädd för vad som ska sägas, rädd för framtiden.
Ångesten kommer inte lämna mig ifred inatt, det vet jag.

Presentation


I rispan av min vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av min stolthet ska jag resa mig och gå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards