Alla inlägg den 16 februari 2017

Av silentium - 16 februari 2017 12:25

Vet inte vad det är med mig denhär veckan, idag hade jag en tid hos kuratorn men den avbokade jag precis som yogan igår. Jag mår inte bra, allt känns tungt och jag klarar knappt att lämna sängen. Ännu ett misslyckande men jag klarar inte att åka iväg. Imorgon har jag tid hos sjukgymnasten, jag bara måste kämpa mig iväg på den tiden.

Känner mig värdelös, all tid dom lägger ner på mig och jag blir inte bättre.....jag är inte värd allt dom gör för mig. Ångesten river i mitt inre. Jag ställde mig i duschen och lät tårarna rinna i takt med vattnets strålar. Har svårt att tillåta mig själv att vara ledsen och gråta, men i duschen känns det som att ingen ser eller vet och då känns det mer okej på något märkligt sätt.
Den här veckan har hittills varit så tung, orkar inte riktigt längre.

Presentation


I rispan av min vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av min stolthet ska jag resa mig och gå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards