Alla inlägg den 20 februari 2017

Av silentium - 20 februari 2017 19:48

Jag är så rädd att bli sviken igen, så rädd att åter igen få bevisat att man inte ska lita på människor. Den rädslan växer sig större och större, speciellt efter att jag pratat med min psykolog och sjukgymnast om förtroende. Det känns som jag blottat mig helt och nu när jag sagt till dom att jag känner förtroende är det som att risken för att bli sviken är större. Helt ologiska tankar men dom äter upp mig inifrån. Dessa tankar får mig att vilja ta tillbaka varje ord, jag skulle inte sagt något. Men varför skulle risken att bli sviken bli större bara för att man sagt att man har ett förtroende? Nej som sagt, inget logiskt med det. Men rädslan och känslan är äkta, jag känner den i hela kroppen, som en fysisk smärta.

Presentation


I rispan av min vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av min stolthet ska jag resa mig och gå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards