Alla inlägg den 21 februari 2017

Av silentium - 21 februari 2017 18:33

Känslan av att inte räcka till är en återkommande känsla som än en gång drabbar mig, jag önskar så att jag hade möjligheten att hjälpa men det går inte, och då kommer den känslan.....så otillräcklig. Vill ta över smärtan, sorgen, oron och ångesten får en person som står mig väldigt nära. Att stå bredvid och inte kunna göra mycket åt det är svårt. Det jag kan göra är att lyssna, finnas där, ge trygghet och bara vara. Men det känns inte som att det räcker. Det är frustrerande att var så maktlös. Men världen är sån och man kan inte ta över någons smärta eller oro hur mycket man än vill. Det är så orättvist på något sätt. Men vill så mycket men kan så lite. Många tankar och skaver i mitt inre just nu.

Presentation


I rispan av min vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av min stolthet ska jag resa mig och gå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards