Alla inlägg den 24 december 2016

Av silentium - 24 december 2016 23:53

Det är en kvart kvar på årets julafton och jag tog mig igenom den ganska bra. Visst har ångesten legat och grott i bröstet, tankarna vandrat och oron spökat men ändå, jag klarade det relativt bra. Det är något speciellt med högtider, vissa väljer att vara ensamma, vissa har bra minnen, andra dåliga. Men vid högtiderna förenas vi alla på något sätt ändå, hur man än haft det och hur man än har det.
Instagram och facebook pryds av juliga bilder på glada barn, klädda granar och julklappar i mängder. Många kanske mår dåligt av att se dessa bilder men jag gläds, jag tycker det är rätt mysigt att få se in i andras jular, deras traditioner osv. Sjävklart önskar jag ibland att jag oxå var en av dom som hade fina minnen av julen och att även jag fick ha den där speciella relationen till de andra men så är det inte.
Jag är nog lite glad över att julafton snart är över, imorgon är en annan dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I rispan av min vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av min stolthet ska jag resa mig och gå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards